joi, 24 februarie 2011

La Multi Ani pentru Iustin Narcis Ianau !!


Atmosferă de sărbătoare in modesta casă din Barati, Bacău, unde locuieste Narcis Iustin Ianău, băiatul care a uimit o tară intreagă cu vocea sa deosebită. Ieri, "vocea de aur"a implinit varsta de 16 ani.

În ciuda popularităţii de care a avut parte după prestaţia de senzaţie din show-ul Pro TV, "Românii au talent", Narcis a rămas acelaşi băiat modest şi un pic timid. Tânărul cântăreţ ne-a mărturisit, în urmă cu câteva zile, că nu a făcut niciodată petrecere de ziua lui.

Reporterii Libertăţii s-au gândit să-i facă o surpriză aşa că am mers la el acasă "înarmaţi" cu un tort. "Mi-aţi făcut o surpriză delicioasă, de acum înainte va fi desertul meu preferat. Nu am făcut până acum petrecere de ziua mea decât în familie şi tortul era adus, de fiecare dată, de părinţi", ne-a spus Narcis.

Şcoala şi lecţiile de canto îi vor ocupa azi întreaga zi, astfel că nu va avea prea mult timp să sărbătorească, iar cadouri nu a primit decât de la mama lui, care i-a trimis o bicicletă din Italia, pentru că tatăl său şi bunicii nu au avut bani să cumpere altceva.

Sursa : Libertatea.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu