marți, 26 aprilie 2011

Narcis Se astepta sa piarda in Fata lui Adrian Tutu!


Narcis Iustin Ianau, finalistul concursului Romanii au talent, spune ca se astepta sa piarda in fata lui Adrian Tutu.
Narcis s-a clasat pe a doua pozitie in urma voturilor publicului si accepta cu demnitate infrangerea, desi a fost foarte bine cotat inainte de marea finala.
`Nu sunt deloc dezamagit. Nu m-am asteptat sa castig. El nu are parinti, i-a pierdut de mic, eu am parinti. Oricum ma bucur foarte mult pentru el. Eu voi continua sa cant pentru ca asta vreau sa fac`, a declarat Narcis pentru adpm.com.
Tanarul cu o voce rara este hotarat sa-si cultive talentul, inclusiv peste hotare, cu atat mai mult cu cat a primit deja cateva oferte din strainate:
`Deja am primit cateva oferte as putea spune, dar nu din tara, din afara. Da, as pleca din Romania`, declara Narcis.
Mai ajos aveti prestatia lui Iustin din finala:


Iustin Narcis Ianau | Finala | Romanii au... de bradudan

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu